Aktualności


2014-12-04

Opel wśród głównych graczy na polskim rynku

Opel zwiększa sprzedaż o ponad 40% w 2014 roku

Warszawa. Bieżący rok jest dla Opla naprawdę wyjątkowy. Po fantastycznym początku liczymy na równie rewelacyjny finisz. W ciągu jedenastu miesięcy tego roku 25 2491 aut naszej marki trafiło do użytkowników dróg. To o ponad 40% więcej niż w adekwatnym okresie ubiegłego roku. A najchętniej wybierane modele to, tradycyjnie już, Astra, Corsa i Insignia. Dzięki zaufaniu jakim obdarzyli nas klienci Opel zwiększył swój udział w polskim rynku motoryzacyjnym do 7,46%.

„Listopad był kolejnym bardzo dobrym miesiącem dla Opla. Konsekwentnie utrzymaliśmy pozycję lidera wzrostu wśród czołowych graczy na polskim rynku. Liczymy na bardzo dobrą końcówkę tego roku, przede wszystkim ze względu na atrakcyjną ofertę wyprzedażową” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „Grudzień to także świetna okazja na wyjątkowo korzystny zakup dotychczasowej generacji Corsy” – dodaje Mieczkowski.

Za ten rewelacyjny rok dziękujemy zarówno naszym stałym lojalnym klientom jak i tym, którzy zdecydowali się wybrać naszą markę po raz pierwszy. Jest to dla nas powód do jeszcze bardziej intensywnych starań, aby sprostać wymaganiom i spełniać oczekiwania.

 

1 Dane wg PZPM na podstawie CEP