Nowy Opel Astra sedan jeździ tak dynamicznie, jak wygląda. Pozwala Ci poczuć drogę dzięki doskonałemu układowi kierowniczemu i zupełnie nowemu zawieszeniu. Dodaj do tego dynamiczne i efektywne silniki, a otrzymasz fantastyczne wrażenia z jazdy.
Masz ochotę na ostrą jazdę, czy chcesz po prostu komfortowo przemieścić się do celu? Za naciśnięciem przycisku można zmieniać dynamikę układu jezdnego, od ekscytująco sportowej na w pełni relaksacyjną. Bez uszczerbku dla bezpieczeństwa i stabilności kierunkowej.
Wyższy komfort, dynamika, precyzja działania oraz ograniczony hałas i wibracje to najważniejsze zalety zawieszenia Opla Astry sedan. Bardzo sztywna, odporna na siły skrętne płyta podłogowa jest bezpieczną bazą dla elementów zawieszenia. Cały układ jest doskonale wyciszony, skutecznie tłumi wibracje i absorbuje naprężenia.
Astra sedan prowadzi się stabilnie w zakrętach, a dłuższy niż w wersji hatchback rozstaw osi gwarantuje komfortową jazdę nawet po nierównych drogach.
Unikalne zawieszenie tylne Opla Astry Sedan oparte jest na osi skrętnej wyposażonej w wahacze z drążkiem Watta. Chociaż zasada działania drążka Watta jest znana od ponad 200 lat, rozwiązanie to było do tej pory wykorzystywane właściwie tylko w samochodach sportowych.
Stalowa belka zamocowana na wysokości piast kół łączy sięz dwoma drążkami, które po środku mają przeguby, a końce ich powiązane są z dolnymi wahaczami kół. Dzięki takiej konstrukcji każda siła skrętna działająca z boku jest kompensowana taką samą siłą z drugiej strony. Główną zaletą takiego rozwiązania jest wyeliminowanie wszelkich poprzecznych ruchów osi, co przekłada się na istotnie większą stabilność kierunkową pojazdu. Dostępność rozwiązania w zależności od wersji.
Wyobraź sobie samochód, który dostosowuje swój układ jezdny do zewnętrznych warunków drogowych i Twojego sposobu jazdy. Jeden przycisk zmienia Twój samochód z komfortowej limuzyny w auto o sportowej charakterystyce. Oto sedno działania układu FlexRide.
Elektroniczny system kontroli zawieszenia FlexRide reaguje na warunki drogowe i dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy zapewniając większe bezpieczeństwo podróży. Moduł sterujący kontroluje charakterystykę pracy zawieszenia w czasie rzeczywistym (systemCDC), 4-kanałowy system ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD oraz układy kontroli trakcji i ESP®Plus.
Za pomocą przycisków sterowania można zmieniać ustawienia układu jezdnego. Tryb „Sport” to dynamiczna konfiguracja z usztywnionym zawieszeniem gwarantująca jeszcze lepszą stabilność kierunkową. „Tour” ułatwia płynną, relaksacyjną jazdę na długich dystansach.
ul. Tarnogórska 188a
44-105 Gliwice
woj. śląskie
ul. Krakowska 21
32-600 Oświęcim
woj. małopolskie
ul. Katowicka 59
43-190 Mikołów
woj. śląskie
ul. Beskidzka 51
43-100 Tychy
woj. śląskie
Al. Zaglebia Dabrowskiego 19
41-219 Sosnowiec
woj. śląskie
ul. Warszawska 158
43-300 Bielsko-Biała
woj. śląskie